Ферари ще тестват в тренировките на пистата Спа Франкоршамп в началото на следващия месец система от типа двоен DRS, твърди авторитетното италианско списание Аутоспринт. Тя ще е подобна на новата разработка при Лотус и ще създава допълнителни ефекти при отварянето на задното крило, без да е свързана с предното, както е при Мерцедес.
Системата се развива, въпреки че от 2013 г. ще е забранена, но до края на сезона има много състезания, в които вероятно ще има важно значение.
Въпреки лидерската позиция на Фернандо Алонсо в шампионата на пилотите в Маранело били наясно, че (испанецът го подчерта няколко пъти в Унгария) съвсем нямат най-бързата кола в момента и всъщност са доста разочаровани, че новите им варианти на предно крило така и проработиха в четирите последни състезания.
Ферари изпита последователно във Валенсия, Силвърстоун, Хокенхайм и Хунгароринг предни крила с 4 отвори в страниците, за които ClubS1 писа в последния си брой, но отново се появи разлика от резултатите в тунелите в Маранело и Кьолн и тези на пистата.
Стефано Доменикали призна в Унгария, че някои детайли не са проработили и е трябвало да бъдат върнати за нови тестове и развитие.
Според италианските медии Скудерията има проблем и с бързото изработване на всички нужни нови компоненти, преди всичко поредните променени крила, защото тази седмица е последна преди затварянето на завода за задължителната почивка през този месец.
В Джестионе спортива имали и нови решения в окачването на колата, които да помогнат за по-добрата работа с двата типа твърди гуми – медиум и хард, които ще се ползват в следващите два старта на Спа и Монца и трябва да се проверят в комбинация с аерокомпонентите.
Италианците продължават да твърдят, че Кими Райконен и Дженсън Бътън биха могли да заменят Фелипе Маса, въпреки че имат договори, но бразилецът разчитал на голям спонсорски договор с TNT, за да запази мястото си.