Въпреки чудесните времена постигнати от двамата пилоти на Ферари в двете свободни тренировки в петъчния ден хората в екипа изглеждаха доста загрижени. Надеждността отново не бе на ниво и това доведе до проблеми за Кими Райконен и в двете сесии. Оказа се че липсата на гориво е била основната причина за това финландецът да спре на трасето.
„Имахме проблеми с комуникацията и останах на трасето две обиколки в повече”, обясни причината за свършването на горивото Кими Райконен. Нашият екип обаче разбра от достоверен източник, че проблема не е бил в комуникацията, а в разликата между показаното от телеметрията и предварително начертания план. Така от Ферари са смятали, че пилотът им има достатъчно гориво за още обиколки.
„Загубих известно време, но през втората тренировка наваксахме. Колата се представя много добре и съм много доволен от свършената работа. Карах предимно с по-твърдия тип гуми, но съм убеден че и с меките ще бъдем достатъчно конкурентноспособни. Трудно е да се каже къде се намираме спрямо конкурентите ни, но са оптимист за остатъка от уикенда.”
„Началото на уикенда е доста позитивно за нас”, обясни новият тим шеф Стефано Доминикали. „Кими и Фелипе бяха много доволни от баланса на колите си, както в една бърза обиколка, така и дългите серии. Двата типа гуми също се представиха много добре. Смятам че ще имаме сили да се представим силно и в квалификацията, и в състезанието.”
„Много съм доволен от постигнатото и в двете сесии”, бе коментара на Фелипе Маса, който бе пощаден от проблеми в петъчния ден. „Колата е много бърза и постоянна и с двата типа гуми. Съжалявам единствено че не успях да извлека максимума от втория си чифт меки гуми. Бях директно зад Хамилтън, когато той намали внезапно и това попречи на обиколката ми. Смятам че работим в правилната посока и очаквам положителни резултати в събота и неделя.”
„Сутринта комуникациите между бокса и командния пулт на стената на пита пропадна и това доведе до оставането на Кими на пистата”, обясни от своя страна Лука Балдизери. „Следобед обаче нямахме проблеми и двамата пилоти събраха достатъчно данни. Намериха правилните настройки за колите си и успяха да направят сравнение между двата типа гуми. Сега трябва да се подготвим внимателно за квалификацията, защото ще е важно да стартираме от предни позиции.”