Между 0,3 и 05 сек по-добро темпо в обиколка очакват във Ферари от новия си аеропакет и детайли, които сглобиха около кокпита на колите си тази вечер в Сингапур.
Италианците пристигнаха с най-новия вариант на предни крила, с по-високи страници с 4 отвора, и нови основи, основен елемент и профили над него. Фотографи успели да заснемат и нов под, със специфична структура в задната част, какъвто тимът изпобва по време на тестовете за млади пилоти в Маникур миналата седмица.
Практически всички нови компоненти били изипитани от Жул Бианки и Давиде Ригон. В Маранело останали много доволни от доброто съвпадение на резултатите от тяхното представяне в аеротунала с данните от пистата.
Според италианските медии пилотите на Скудерията отново ще имат в кокпита малък педал вляво до този за спирачката, с който да могат да активират DRS системата, защото трасето в Сингаруп е с цели 23 завоя и ръцете им ще бъдат много заети, особено по време на квалификационните обиколки, когато ще трябва да променят и режимите на работа.