Въпреки че Ферари спечели само едно състезание до момента и записа едва седем качвания на подиума (всичко това постигнато от Фернандо Алонсо), тим шефът Стефано Доменикали вярва, че не трябва да се изпада в паника и да се правят революционни промени по колата за следващия сезон. Защото, както се видя на Сузука, изоставането спрямо конкурентите не е особено голямо.
Доменикали бил убеден, че не са необходими генерални промени, за да може отбора да се бори за титлата през следващата година. Според него въпросът е да се преодолеят слабостите от този и да се направи една правилна подготовка за следващата година.
„Човек трябва да се оглежда непрекъснато“, заяви Доменикали. „Това, което видяхме днес ясно показва, че разликата между нас и останалите не е особено голяма. Трябва да направим една много добра подготовка на колата и не трябва да подценяваме това, с което разполагаме. Всичко по развитието и дизайна на колата е под контрол. Ключът към успеха е да разберем напълно представянето на тазгодишната кола. Така ще можем да изчистим слабостите след края на сезона.“
Оставащите четири състезания до края на сезона (Южна Корея, Индия, Абу Даби и Бразилия) на практика и на теория са без особено спортно значение, защото Фетел спечели титлата при пилотите, а Ферари няма шансове за тази при конструкторите. Така че „червените“ са си поставили за цел да изпробват частите за следващата година и да спечелят поне едно състезание.
„Мисля, че можем да постигнем и двете си поставени цели“, смята Доменикали. „В петъците ще работим с определени настройки и ще тестваме определени части, които ще са важни за следващата година. Това ще започнем да правим още от Южна Корея. В същото време ще атакуваме, защото Фернандо все още има шанс да се пребори за второто място при пилотите. Той го заслужава и ще дадем всичко от себе си.“
Факта, че в неделния ден колата се държа толкова добре бе известна изненада за всички в отбора.
„Не сме пипали нищо по колата от Унгария насам. Новия пакет, който изпробвахме в Белгия за съжаление не функционира според очакванията, така че се върнахме на пакета от Будапеща. Все пак обаче тук се представихме добре и бяхме близо до колата на Макларън, която бе развивана непрекъснато в последните няколко състезания. Не ми е ясно, как е възможно това.“