Ферари ще представи модна колекция в неделя в базата си в Маранело, Италия. Целта на компанията е да привлече нови клиенти извън кръга на верните си фенове и почитателите на спортните коли, обясни бранд директорът Никола Боари. Два дни след модното шоу ще бъде отворен отново и ресторантът на име Ил Кавалино прочут с това, че е мястото, където десетилетия наред се храни Енцо Ферари.
Според бизнес плана на Ферари стратегията за разширяване обхвата на марката ще носи 10% от приходите в рамките на следващото десетилетие. Според финансови консултанти начинанието има шансове за успех благодарение на това, че брандът със скачащия кон е един от най-силните и разпознаваеми в света. Планът за това разширение в дейностите на компанията датира още от 2019 г. Изпълнението му бе отложено във времето заради пандемията от коронавирус.
Модната колекция, която ще носи прочутата марка, е дело на креативния директор и бивш дизайнер на Армани Роко Яноне
Тя включва дрехи както за възрастни, така и за деца плюс аксесоари. Цените ще са от 120 евро за тениска с лого до 3000 евро за палто с качулка. Пилотите на Ферари във Формула 1 Шарл Льоклер и Карлос Сайнц ще са сред основните модели в рекламната кампания.
За Ил Кавалино е привлечен известният готвач Масимо Ботура, чийто ресторант в Модена има три звезди Мишлен.
„Всичко това цели достигане до по-широка публика и създаване на смислени бизнес възможности. Ще създадем по-силни връзки с по-младото поколение. Вярваме, че това е стратегически правилно от гледна точка на бизнеса и стойността на марката“, твърди Боари пред Файненшъл Таймс.
Бранд директорът на Ферари допълни, че тази цел му е била поставена от президента на компанията Джон Елкан
„Ферари навлиза в модата като лайфстайл бранд, интегриран с основния бизнес. Искаме да се разрастваме контролирано“, каза още Боари.
View this post on Instagram