По нови компоненти, свързани с управлението на двигателя и работа с гумите на Пирели за 2012 г. се труди Жул Бианки през днешния ден тестове на пистата Яс Марина. Третият пилот на Ферари направи 91 обиколки.
– Беше добър ден. Натрупах много километри и изпълнихме програмата си, а аз подобрих времето си спрямо вчера. Събрахме много данни, които ще са важни за развитието на автомобила за 2012 г. – бе обобщението му за свършеното днес. – Разделихме програмата на две части: сутринта се трудихме по компоненти, свързани с управлението на двигателя за догодина, докато следобед се съсредоточихме върху експерименталните гуми. Като че ли няма много голяма разлика в сравнение с тези от 2011 г., но определено е твърде рано за крайни заключения.
Французинът бе доволен от това, че подобри представянето си като цяло, въпреки че инстинктът му го тегли винаги към най-бърза обиколка.
Основно върху гумите бе съсредоточена програмата на Гари Пафет и Макларън. Той изпробва различни каркаси и смеси, постигайки някои позитивни резултати. Англичанинът спря за малко заради проблем с налягането на горивото, но се оказа, че няма нищо сериозно. В програмата му бяха включени още проверка на няколко експериментални компонента за МР4-27А и събиране на данни за сравнение. Оливър Търви ще приключи тестовете утре за тима от Уокинг.
Отново най-бързият в сесията – Жан-Ерик Верн – имаше по-трудни изпитания в сравнение с вчера. Технически проблеми бавеха французина, който все още свиква с Ред Бул RB7.
– Сутринта бе доста накъсана заради грижи със сензори, които прекъсваха програмата ни. Следобед загубихме още време заради повреда на KERS-а. Всичко вече е поправено и поне успяхме да направим няколко обиколки, събирайки полезна информация. Дано утре нещата вървят по-гладко – обясни шефът на състезателните инженери Йън Морган.
Добър прогрес отбеляза и Сам Бърд в Мерцедес, чиято работа бе подобна на тази на колегите му – гуми и трупане на данни.