Преди няколко дни Жан Тод потвърди, че Ферари вероятно ще използва и Джанкарло Фисикела в частните тестове през годината. Това изявление дойде изненадващо за Петер Заубер, но той не се притесни особено от него.
“Имаме споразумение с Ферари отнасящо се за Фелипе Маса”, обясни Заубер пред Gazzetta dello Sport. “Не сме говорили за подобна възможност засягаща Джанкарло Фисикела. Ако Ферари се нуждае от него обаче можем спокойно да се разберем това да стане във време когато ще тестваме само с един автомобил.”
Заубер е доволен, че по този начин ще има печеливша страна и за неговия тим, защото в тестовете си с Ферари пилотите му ще могат да опитат повече нови продукти на Бриджстоун.
Сътрудничеството между двата екипа през новата 2004 г. ще се разширява. Новият С23 на Заубер ще бъде оборудван със същия мотор както и F2004. От 1997 г. швейцарския тим винаги използва агрегати, който са с едно поколение по-стари от актуалните на “скудерията”. Заради промяната в правилата за моторите през следващата година това ще се промени, защото единственият двигател, който ще отговаря на тези условия ще бъде новият 053.
Съвместната работа не спира до тук. Скоростната кутия за новия С23 ще се проектира в Маранело, по същия начин стоят и нещата със задното окачване. От друга страна Ферари ще може да използва новият хипермодерен аеродинамичен тунел на швейцарците. Ферари са много заинтересовани и от възможността в този тунел да бъдат изпробвани две коли (една зад друга), като по този начин се симулира турболенцията и въздушните завихрения предизвикани от предния автомобил.