Въпросите откъде идва мощността на задвижващата система на Ферари и легален ли е агрегатът на тима бяха повдигнати отново по време на уикенда за Гран при на САЩ. Има няколко теории за темпото на Скудерията, което е особено впечатляващо по време на квалификации. В Мексико известният журналист Дитер Ренкен оповести, че моторът е бил проверен от ФИА. Наскоро обаче друг уважаван представител на пресата – Михаел Шмид – написа, че от международната автомобилна федерация не са провеждали подобен преглед. Той цитира говорител на ФИА със следното изявление: „Нямаше причина да разследваме двигателя на Ферари. Ние действаме само, когато има подаден протест.“
Шефът на Скудерията Матия Биното заяви, че в отбора му вече са раздразнени от постоянните слухове
Той обясни, че когато съперници са имали голямо предимство благодарение на агрегатите си, от Маранело не са ги обвинявали в измама, а са работили по-упорито, за да наваксат изоставането си.
„Според мен в момента други отбори са по-бързи от нас в завоите“, продължи Биното, цитиран от Аутоспорт. „Ние не твърдим, че те мамят. Ще съм по-щастлив, ако съсредоточаваха усилията си в развитие на собствените си болиди. От друга страна сме спокойни, защото знаем точно какво правим.“
„Наясно сме, че всичко в колата е легално. ФИА извършва проверки по време на всяко едно състезание. Надявам се да изяснят, че системите ни са според правилата.“
На COTA Биното коментира приетите правила за 2021 г. и ги нарече добра отправна точка за по-нататъшна работа
„Ферари е част от Световния съвет на ФИА и ние гласувахме в полза на новите правила. Все още има много работа за вършене, така че ако трябва да коментирам, то бих казал да избягваме твърдението, че всичко е уточнено напълно. Според мен това е отправна точка и всички трябва да си сътрудничим, да подобрим нещата допълнително. Досега работихме заедно с ФИА и F1, но още много работа предстои.“
„Поне сме убедени, че вървим в правилната посока. Дали сме обмисляли вето? Смятам, че многократно отговорихме на този въпрос. За нас бе по-важно да си сътрудничим с F1 и ФИА, за да разполагаме в края на октомври с най-добрия възможен пакет, който да гласуваме. Върху това съсредоточихме усилията си.“
„Отборите ще започнат да работят по колите си за 2021 г. Убеден съм, че трудейки се по тези проекти, ще открием нуждаещи се от подобрение области.“
Шефът на Ферари трябваше да отговори и на директен въпрос дали битката между Себастиан Фетел и Шарл Льоклер не е само за третото място в тазгодишното първенство, а е и двубой кой ще е №1 във Ферари през 2020 г.
„За нас е важно първо да вземем второто място при конструкторите. Надявам се да го постигнем още този уикенд. Важно е също така да спечелим победи в последните състезания. И мисля, че третото място при пилотите идва съвсем накрая. А кой ще е (трети)… не е важно“, заяви Биното.