Собствениците на F1 от Liberty Media сключиха сделка с компанията Interregional Sports Group (ISG).
Тя ще държи правата за залаганията в спорта в реално време, като ще развива тази услуга и ще я предлага на други фирми. За по-голяма прецизност в работата със залозите ще бъдат ползвани данни директно от пистата.
Договорът е за 5 години и е на стойност $100 милиона. Споразумението бележи първия път от близо 40 години насам, в който компании за хазарт ще имат разрешение да присъстват като спонсори в F1. Забраната, която бе в сила доскоро, беше наложена от предишния бос на спорта Бърни Екълстоун.
„Ние сме много доволни от това да бъдем партньори с ISG, каза отговорникът по спортните въпроси в спорта Шон Брачес. – Компанията демонстрира впечатляващите си глобални възможности чрез работата си с италианската Серия А и испанската Ла Лига във футбола.
Такова партньорство е обичайна практика за всички водещи световни спортове, като това е най-новата ни стъпка в мисията ни да направим Формула 1 водещото спортно забавление в света.“