Формула 1 подписа договор за стратегическо партньорство с маркетинговата компания Lagardère Sports and Entertainment. Целта е да се засили интересът към спорта в Китай и да се спомогне за подписването на ново споразумение за домакинство на страната на кръг от F1.
В последните години популярността на състезанието в Китай не е на достатъчно добро ниво, въпреки че страната приема Гран при от 2004 г. насам.
Lagardère Sports е основана през 1992 г. и е базирана в Париж. Тя вече изигра важна роля в промотирането на събитията от Азиатската футболна конфедерация в Китай.
Гран при на Китай фигурира в предварителния календар на ФИА за догодина, но подлежи на потвърждение, тъй като още няма подписа нов договор за домакинство след 2017 г. Според собствениците на спорта от Liberty Media състезанието без съмнение ще го има и в бъдеще.
По думите на изпълнителния директор Чейс Кери в момента се водят преговори за нов контракт за домакинство с организаторите в Шанхай, като те още не са приключени, но дискусиите са добри и очакванията са да бъде подписан нов договор.