Ферари и Макларън са сред кредиторите на фалиралия тим на Маруся и могат да загубят милиони след фалита на малкия тим. Неплатени сметки и принудителното прекратяване на редица договори водят до финансови загуби за два от най-големите отбори във Формула 1, след като тимът от Бенбъри изпадна в търговска несъстоятелност и затвори врати малко след Гран при на Русия.
Двата най-малки екипа в Гран при – Маруся и Катерам – не оцеляха през първия сезон, в който се използваха новите хибридни задвижващи системи. Катерам успя да се състезава в Абу Даби, но от тогава досега няма информация отборът да е бил продаден. Все пак и двата екипа фигурират в стартовия списък на ФИА за сезон 2015 г., тоест има подадени документи за участие. И докато за Катерам все още съществува някаква надежда, то в средата на декември имуществото на Маруся бе разпродадено на търг. След това се заговори и че Джийн Хаас е купил фабриката в Бенбъри, която вероятно ще използва за европейска база на тима си, влизащ в F1 за сезон 2016.
От Маруся бяха освободени над 200 души. Дори след търга обаче кредиторите вероятно ще понесат сериозни загуби, смята синдикът от FRP Джеф Раули. Според информация на британския вестник Телеграф Маруся дължи на Ферари близо 25 милиона долара за задвижващи системи. Макларън пък имаха споразумение за техническо партньорство, възлизащо на $11 млн. Кредиторите на отбора са над 200. Управляващите компанията синдици са създали списък с приоритетни задължения, но Раули уточни, че няма достатъчно имущество и собственост, които да покрият съществуващите задължения.
Въпросът с намаляване на разходите и промяна на схемата за разпределение на приходите във Формула 1 остана нерешен през 2014 г. Фалитът на цели два отбора в рамките на един сезон предизвика сериозна дискусия как е възможно спорт с приходи от над милиард и половина долара да не е в състояние да издържа 11 екипа. Управляващият търговските права на F1 Бърни Екълстоун направи поредица противоречащи си изявления, но в крайна сметка обяви, че има споразумения с екипите до 2020 г. и не може да прави промени по тях. Проблемът обаче може да се задълбочи, ако се случат още банкрути – Лотус, Заубер и Форс Индия също имаха финансови трудности през изминалата година.