Ферари отчете рекордни финансови резултати за първата половина на 2014 г. На срещата на борда на директорите бяха оповестени приходи от 1,348 млрд. евро, което е увеличение с 14,5% в сравнение със същия период на предходната година. Търговската печалба е 185 млн. евро – +5,2%, като и двете постижения са безпрецедентни в историята на бранда.
Доставените автомобили са с 3,6% по-малко (3631), но според прогнозите на компанията в края на годината окончателният резултат ще е по-висок с 5% спрямо 2013-та.
Великобритания остава най-големия пазар на Ферари в Европа. Там са реализирани 408 коли. Ситуацията в родината на марката Италия се подобряват отново след години на спад – резултатите са с 13% ръст или 131 автомобила. Това обаче са едва 3% от общите продажби.
Двуцифрен ръст има марката в Япония – +13%, 195 коли. В Австралия повишението е 7,7% (56 броя).
Най-големият пазар на Ферари продължава да е САЩ, където също има 13% увеличение до 1062 реализирани коли. Там компанията отбелязва 60-ата годишнина от продажбата на първия автомобил на бранда в страната.
– Ние във Ферари изпитваме огромно удовлетворение от поредното постигане на рекордни финансови резултати, особено като се има предвид ограничеността на производството. Сигурен съм, че след няколко месеца ще отчетем една наистина необикновена и безпрецедентна година – заяви Лука ди Монтедземоло, който ще оглавява компанията до 13 октомври. – За да отбележим 60-ата годишнина от присъствието на Ферари в САЩ създадохме един много специален автомобил, от който ще бъдат произведени само 10 броя.