Проблеми с електрическата система са причина и двете коли на Ред Бул да не завършат Гран при на Австрия. Макс Верстапен отпадна от надпреварата рано, в 11-ата от 71 обиколки. Той единствен в топ 10 заложи на алтернативна стратегия – старт с гуми медиум. Системата против блокиране на задвижващата му система обаче започна да прекъсва и Верстапен само успя да се прибере в бокса.
Алекс Албон също не завърши на пистата, спирайки встрани от трасето броени обиколки преди финала. В Алфа Таури нямаха технически проблеми, но Данил Квят се удари с Естебан Окон, при което счупи предно крило, окачване и спука гума. Пиер Гасли финишира седми.
„Три от четирите ни коли отпаднаха в първото състезание за сезона, което е разочароващо“, отбеляза техническият директор на Хонда за F1 Тойохару Танабе
„Единственият позитив е, че Гасли взе точки. Верстапен бе с проблем в електрическата система. Албон се бореше, когато спря с предполагаема повреда в електричеството на задвижващата система. Разследваме причините и за двете отпадания.“
Кристиан Хорнер бе сериозно ядосан от станалото на пистата и с Верстапен, и с Албон
„Беше много разочароващо състезание и почти ми е трудно да намеря думи да го опиша. Отпадането на Макс толкова рано, докато вървеше втори и бе с по-добри гуми (спрямо съперниците), бе болезнено. Алекс обаче все още бе в добра позиция. Вървеше страхотно. Взехме стратегически правилното решение да отстъпим позиция на Рейсинг Пойнт, но да сложим нов софт.“
„При рестарта Алекс изпревари Люис [Хамилтън] и той необяснимо го удари – за втори път в три състезания – и го извади от битката! Очевидно се дължеше на неправилна преценка от страна на Хамилтън, за която той получи наказание, но това не оправя състезанието на Алекс. Положителното е, че темпото ни бе силно, а има какво да подобрим за следващия уикенд.“