Едва 21 000 билета са продадени до момента за Гран при на Индия, която ще се проведе на 28 октомври 2012 г. Това ще е второ издание на надпреварата – първият в историята на спорта старт в страната бе през 2011 г. и бе спечелен от Себастиан Фетел (Ред Бул).
Капацитетът на трасето Буд Интернешънъл е близо 100 000 зрители и продажбите до момента представляват едва 1/5 от него. По-голямата част от реализираните билети са от 3500 рупии – малко над 63 долара. Останалите са за около 250 долара (14 000 рупии). 30% са взети от фенове от Южна Индия, едва 10% са купени от хора в Европа.
Организаторите на надпреварата имат около два месеца, за да повишат продажбите на билети. Намаляващата публика по пистите е тревожна тенденция за целия шампионат. В Германия например бяха сериозно притеснени, след като тазгодишната надпревара на Хокенхайм събра едва 59 000 души при капацитет от 120 000 зрители. Цели петима немски пилоти, сред които седемкратният шампион Михаел Шумахер (Мерцедес) и двукратният Себастиан Фетел, не успяха да привлекат повече хора на пистата.
От малкото по-доволни са хората на Хунгароринг, където 75 000 души наблюдаваха победата на Люис Хамилтън (Макларън) от трибуните в неделя.
В Индия са създали възможност билети да се купуват от редица места, включително шоурумите на Мерцедес в страната и заведения от веригата Cafe Coffee Day.
Само 8 от надпреварите през 2012 г. пък са в Европа, останалите са извън Стария континент. Но ако в Япония и Бразилия феновете познават и обичат спорта, то в нови за F1 дестинации като Индия се наблюдава интерес към първите надпревари, след което настъпва отлив на зрители.