Немската компания Edo Competition е експерт, когато стане дума за модифициране на изключително редки екзотични автомобили, така че кой би могъл да тунингова един от най-бързите и ексклузивни представители на Ферари, правени някога – лимитирания суперавтомобил Енцо. Не е толкова лесна задача да се изкопчи повече мощност от един двигател Ферари V12, при който максималната мощност достига чак при 8000 об/мин. Някак си обаче специалистите от Edo са успели да увеличат мощността на серийния 6-литров агрегат на 700 к.с.
Тунингованият Edo Енцо предоставя своите 700 к.с. при 8200 об/мин, а максималният въртящ момент от 715 Нм е на разположение при 5800 об/мин. Това е достатъчно, за да може автомобилът да ускорява до 100 км/ч за 3.5 секунди. Не че само това си заслужава като показател. Ускорението до 200 км/ч става за 9.5 секунди, а до 300 км/ч – за 22 секунди. Максималната скорост според производителя възлиза на 370 км/ч. За сравнение мощността на серийния вариант е 651 к.с. и се достига при 7800 об/мин. Максималният въртящ момент там е 657 Нм при 5500 об/мин.
Увеличаването на мощността се дължи предимно на добрата система за отработени газове, която е базирана на аналога си в FXX – съответно си има каталитичен конвертор, спортен заглушител, както и нова RAM система за всмукване на въздух. Новата заглушителна система включва и нова електронна клапа, която позволява да се настройва мощността и звукът на системата за отработени газове с натискането на само един бутон. Нов за този модел е и комплектът ултралеки колела, новият съединител, както и програмирането на трансмисията в стила на FXX.