Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Екипът на Мейнър глобен от Екълстоун с €2,6 млн. за случилото се...

Екипът на Мейнър глобен от Екълстоун с €2,6 млн. за случилото се в Австралия

15
0

Екипът на Мейнър Маруся ще бъде глобен за пропуснатото състезание в Австралия с €2,6 млн. Това обяви официално Бърни Екълстоун пред английския Independent.

„Ще изтеглим сумата от дела им в наградния фонд за миналата година“, заявява Екълстоун. „Те няма да получат една деветнадесета от парите си, като тези пари ще бъдат разделени между останалите отбори, които участваха в състезанието. Така ще си платят за пътешествието до Австралия.“

С деветото си място от миналата година в класирането при конструкторите, отборът на Маруся е заработил €48,1 млн., като една деветнадесета отговаря точно на €2,6 млн.

След като взе участие в техническите измервания в Австралия отборът на Мейнър фиктивно е изпълнил условията, за да участва в разпределението на парите от търговските права. След пропуснатите през миналата година три състезания, тимът не може да си позволи повече отсъствия, защото в противен случай договорът с FOM ще се окаже невалиден и спечелените €48,1 млн. няма да бъдат получени.

След софтуерните проблеми в Австралия, които бяха изтъкнати като причина за неизлизането на колите на отбора на пистата, сега в Малайзия от Мейнър са „100% сигурни“, че ще участват в надпреварата.

„Да, това е сигурно на 100%“, отговори Джон Бут на въпроса, дали е сигурен, че колите на отбора ще се появят на пистата в Малайзия. „Използвахме ползотворно времето в Австралия, като постигнахме значителен напредък и решихме проблемите със софтуера до неделя следобед. Тук сглобихме без проблеми колите. С тях винаги ще имаме проблеми, но смятаме, че ще успеем да ги подкараме, след като вградим батериите.

По отношение на механиката колите бяха готови още в Австралия, така че нямаше какво друго да се прави. Разбира се ще изпробваме различни настройки, но това е част от работата по време на уикенда.

Ще подходим внимателно в петък. Познаваме колата, но имаме няколко нови служители. Така че това ще е добра възможност да ги вкараме в работния процес.

Разпределението на масите е леко променено, което ще даде отражение на настройките. Носът и закрепването на предното крило са напълно нови, ще трябва да внимаваме с това и да следим данните, защото почти нямахме възможност да направим симулации. Дали ще успеем да покрием 107%-ата бариера в квалификацията зависи и от това, какви гуми и какво ще е темпото на Мерцедес.“