ДЗИ развива усточиво стратегията си за дигитализация като увеличава услугите, които предлага онлайн през портала e.dzi.bg. Делът на реализираните продажби онлайн е висок – 36% от поисканите оферти онлайн са се превърнали в полици. Известяването и проверката на статуса на щетата пък са най-често използваните услуги онлайн. За една година клиентите са проверили 12 000 пъти статуса на щета през електронната платформа.
Допълнително улеснение за клиентите е, че екипът на ДЗИ и посредниците завеждат щети, като ги заснемат с мобилни устройства. Работата на ДЗИ с посредниците по издаване и подновяване на полици, е-квитанции, отчети също вече е дигитализирана. През 2017 г. чрез портала са подадени над 93 000 отчета. А чрез използването на мобилни устройства ДЗИ ще редуцира използването на хартия средно с около 300 000 страници на година, което се равнява на повече от 25 спасени дървета.
По време на събитието за представяне на услугите на компанията за споделени автомобили Spark, стана ясно, че ДЗИ е започнала използването на дронове при огледи и заснемане на застрахователни събития при земеделските култури. 18,7% от общия брой на щетите в агросектора са били заснети с дрон и обработени от специализиран софтуер за по-прецизна оценка, което е спестило близо 200 човеко часа за огледи „на терен“ на ДЗИ и клиентите им.