В тима на Макларън се надяват на наистина добро представяне в Канада, както и да започнат да побеждават Ред Бул в определени надпревари. Ситуацията в шампионата до момента е 5 успеха за съперниците срещу един за екипа от Уокинг. Люис Хамилтън е на 58 точки зад Себастиан Фетел (Ред Бул) във временното генерално подреждане при пилотите, а Макларън изостават с 61 при конструкторите.
– Бяхме по-бързи от Ред Бул в последните две надпревари в състезателно темпо, така че всъщност в определени моменти от уикендите ги надвивахме. Ясно е, че имаме доста за наваксване в квалификацията, но как точно Ред Бул ни изпревариха толкова в този аспект, не знаем. Работим упорито по представянето си, особено в надпреварите и смятам, че бихме могли да печелим при прилагането на добри стратегии – заяви техническият директор на Макларън.
Лоу не уточни конкретно върху какво работят в Уокинг, но отбеляза, че МР4-26 се справя на особено високо ниво в нискоскоростните завои, а това е важна част от управлението за предстоящата Гран при на Канада.
– Като цяло автомобилът е с добра скорост във всякакви типове криви и мисля, че сме в позиция да се опрем на Ред Бул. Предстоят още 12-13 надпревари и бих казал, че шампионатът все още може да бъде спечелен, въпреки аванса на Себастиан – допълни той.
По-интересна бе обаче гледната му точка за наличието на две DRS-зони и това, че те може и да не увеличат изпреварванията на пистата Жил Вилньов.
– ФИА разработва това решение, но ни предстои първата надпревара, в която системата ще може да се включва в два сектора. Според тях явно две зони ще подпомогнат задминаванията, тъй като такова е предназначението на DRS. Дали ще се случи, остава да видим. Нашият собствен анализ, който – трябва да призная – бе крайно сериозен – показва, че като че ли няма да има огромна разлика – сподели Лоу.