Начало Автомобили DS с иновативна дигитална кампания за DS3

DS с иновативна дигитална кампания за DS3

25
0

Марката DS стартира иновативна дигитална кампания, наречена #DS3byNight, за да акцентира на светлинния подпис на DS3. Марката използва за пръв път с рекламна цел уникалната технология Pixelstick, позволяваща посредством светлина да се представят образи и текст по забележителен начин.

В духа на технологиите Ксенон и Full LED, използвани при новите фарове на DS 3, Марката DS избра да стартира кампания, базирана на Pixelsticks. Тази нова технология, основаваща се на „рисуването със светлина” (light painting), позволява да проектирате различни мотиви и анимации, заснети с по-ниска скорост.

Ключов момент: забележително представяне на светлинния подпис на DS 3, чрез което се подчертават в детайли и последователно важните за марката ценности – елегантност и технологични постижения.

За да демонстрира тази уникална за Европа дигитална технология, филмът #DS3byNight си служи с характерните за марката DS изражения на лукса и елегантността, посредством една светлинна разходка из Париж. Филмът можете да гледате на адрес: http://bit.ly/DS3byNight_video.

#DS3byNight ще напусне пределите на Франция, за да достигне до Италия, Германия, Испания и Великобритания, където Twitter акаунтите на много от влиятелните потребители на социалната медия в тези страни ще получат персонализирани светлинни посвещения, осъществени с технологията Pixelsticks.

Тази иновативна акция ще бъде отворена за широката общественост: потребителите от цял свят са поканени да напишат техни лични послания, които марката DS се ангажира да проектира в светлина на фона на парижки пейзажи (30 послания всяка нощ за период от 10 дни).