Доскорошният спонсор на Уилямс – компанията Unilever, стана партньор на екипа на Макларън. Наскоро се появи информация, че сътрудничеството с екипа на Франк Уилямс ще бъде прекратено след много слабия сезон за тима от Гроув.
Unilever използваше партньорството с Уилямс, за да промотира своя козметичен бранд Рексона. Отборът в последно време загуби и други важни спонсори. Сред тях са полския петролен гигант PKN Orlen, Symantec, Omnitude и Tata Communications.
Част от загубените спонсорски пари тимът от Гроув ще компенсира с идването на Никола Латифи за 2020 г., чийто баща Майкъл Латифи е канадски милиардер. През 2018 г. последният стана акционер в Макларън. Нов спонсор на тима е производителят на кафе Lavazza.
„Макларън и Unilever са две организации с глобална репутация при иновациите и са сред лидерите в технологичната индустрия, каза изпълнителният директор на Макларън Зак Браун. – Това партньорство ще позволи нашите знания и експертизи да бъдат споделени между двете организации.“
McLaren Racing is delighted to announce a new multi-year technical partnership with @Unilever, starting in the 2020 #F1 season. Read more ⬇️
— McLaren (@McLarenF1) January 10, 2020