Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Допуснах грешка в последния завой, която ми коства две позиции, обясни Розберг

Допуснах грешка в последния завой, която ми коства две позиции, обясни Розберг

21
0
Нико Розберг

Нико Розберг се класира четвърти на стартовата решетка за Гран при на Китай. Съотборникът му Люис Хамилтън ще е на полпозишън утре на пистата до Шанхай, но това не обезкуражава немския пилот, който определи позицията си като прилична.

Сутринта не успях да направя квалификационната си симулация заради повредата в хидравликата, което бе лош късмет – заяви Нико. – Затова трябваше да наваксвам по време на самата сесия. Взех някои от настройките на Люис за началните си реглажи и се получи доста добре. Допуснах малка грешка в последния завой на финалната си обиколка в Q3, която ми коства около десета от секундата и може би две места. Но съм в чудесна позиция за утрешната надпревара. Работихме много върху състезателното си темпо този уикенд и се надявам да напредна с няколко позиции. Ще е интересен старт, тъй като някои момчета тръгват с медиум – допълни той.

Хамилтън добави, че никой не е очаквал подобно ниво на представяне в Китай – на толкова ранен етап от сезона:

– Затова постижението е толкова хубаво. Момчетата се трудят толкова упорито, натискат много здраво, че спечелих първия си полпозишън за Сребърните стрели. Би било страхотно да превърнем тази позиция на грида в победа, но ще е трудно и сме реалисти относно това колко трудно ще е състезанието.

Рос Браун се съгласи, че полът е прекрасен, но в събота не се раздават точки. При това положение по-сложното предстои и Мерцедес ще се постараят да вземат максимума от третото състезание за сезон 2013 г. във Формула 1.

– Днешният резултат е заслужена награда за всички в отбора, които се трудиха така упорито през зимата да развият F1 W04 в конкурентоспособен автомобил – каза и моторспорт директорът на Мерцедес Тото Волф. – Няма обаче да избързваме с нищо, тъй като очакваме интересна надпревара, която ще се реши от различните стратегии с гумите. Няколко пилоти избраха твърдите и ще карат с тях в началото вместо меките, с каквито ние и повечето състезатели използваха в Q3.