Крайслер показаха новата визия на логото на Додж, с което марката ще се опита да промени имиджа си и да започне да предлага предимно спортно ориентирани автомобили.
Главата на овен вече липсва, като сега освен надписа има само две наклонени състезателни червени линии. Според производителя целта е да се промотира идеалът „вечно млад“.
Новото лого бе нужно и тъй като пикапите Рам бяха отделени като отделна марка (RAM значи именно ОВЕН).
Сега Крайслер смятат да показват повечето си спортни модели именно под марката Додж, като началото естествено вече поставиха Challenger и Charger.
Oсновната роля на новото лого обаче ще бъде свързана с мърчандайзинга на марката и затова двете черти няма да се появят по емблемите на автомобилите Додж или пък на табелите на дилърските им центрове.