Старозагорският пилот Динко Иванов се надява да изкара пълен сезон в шампионата на рали-спринт. Освен това ще се опита да участва в колкото може повече състезания до края на годината на планинско изкачване.
Иванов, който се състезава със Ситроен С2 R2 в клас RC4, завърши на 3-о място в своя клас през миналия сезон на планинско, като малко не му достигна да стане 2-и. В рали-спринта той зае трето място в общото класиране и първо в RC4, като ще се опита да защитава титлата този сезон. Неговият тим АСК Стара Загора зае 3-о място в отборното подреждане.
Динко участва в първия кръг на мемориала Валери Великов, като след здраво каране и оспорвана битка се класира 3-и в RC4, зад Христо Атанасов (Бултранс) със Ситроен С2 и на по-малко от секунда от шампиона Димитър Божилов със Ситроен Саксо.
Иванов пропусна втория кръг в Благоевград, тъй като нямаше нужния бюджет за участие. Следващото му участие трябваше да бъде на 6-7 май на планинско Твърдица, но надпреварата бе отложена.
При това положение се очертава следващото му състезание да бъде на 3-4 юни на планинско Българка край Сливен. В края на юни (24-25) ще бъде и първия му старт на рали-спринт в Дряново.
За рали-спринта във Видин обаче участието му не е сигурно, тъй като ще изисква сериозни финансови средства. Затова той се надява и други спонсори да го подкрепят, за да може той да изпълни програмата си. Според възможностите и развитието на сезона ще се прецени дали той да кара и във финалния кръг в Панагюрище.
През този сезон Динко е подкрепян от Frahtex ООД (международен транспорт, логистика и автосервиз), Оптимал – дистрибуция и внос на масла и тяхното подразделение – популярните холандски масла UTB, от които тази година се очаква по-голяма подкрепа, козметично студио Тринити, Цитадела ММ, Климатици сервиз, Ричи груп.
Ако получи по-сериозна финансова подкрепа, Иванов може да участва и в 2 ралита от националния шампионат като тренировка и трупане на опит. Идеята е да участва в рали Твърдица и Сливен или Стари Столици, като това би било програма максимум.
За сезона колата е минала ревизия, която включва преглед на двигателя, смяна на всички флуиди, проверка на ходовата част и допълнително настройване на окачването.