Гърбиците на носовете изглежда са най-характерната промяна в облика на новите коли в сравнение с предходната година. Заради промените в правилата, оказващи по-ниско положение на носа в сравнение с миналата година, почти всички дизайнери се решиха на „стъпало“ в областта на предното окачване.
„От това, което видях досега, колата на Макларън определено е най-елегантната от всички представени“, заяви Педро де ла Роса пред Mundo Deportivo. „Стъпалото използвано при останалите отбори е грозно, но е техническо решение избрано от повечето отбори заради новите правила.
Нашата кола вероятно също ще е с подобно стъпало. Тя обаче няма да е толкова агресивна“, разкрива пилотът на HRT. Новият болид на Испания Рейсинг все още не е готов и заради това на тестовете на пистата Херес, Де ла Роса излезе днес със старата кола, която е боядисана изцяло в бяло.
„Това не ме притеснява. Целта е да направя колкото се може повече километри. Трябва да се интегрирам в отбора и да се оттърся от „ръждата“.“
Испанският отбор преживява трудни времена след като се раздели с Колин Колес. Сега всички процеси трябва да бъдат на ново координирани.
„Екипът е напълно обновен – механиците, инженерите и дори транспортните машини. Виждам познати физиономии, хора с които съм работил в различни отбори, но има и доста испанци. Започваме, кажи-речи, на бял лист с една нова група от хора. Именно заради това подписах за две години. Знам, че това е минимумът, ако искаме да задвижим нещата.“