За последните три години Dacia успя да се наложи на българския пазар като безспорен лидер в продажбите на нови автомобили.
Общо над 12 000 автомобила са продадени от 2013 година до днес, а пазарният дял е над 13%. Екипът на Dacia отпразнува събитието в компанията на журналисти и приятели.
Каква е историята на успеха на Dacia?
„Има няколко основни фактора за тези отлични резултати. Надеждни и качествени модели, създадени за условията на пътищата в страната. Обновена лека и лекотоварна гама автомобили с атрактивни „нетни“ цени, които спестяват губенето на време в търсене на по-изгодна оферта. Широка продажбена и сервизна мрежа, работеща по най-високи стандарти, която през годините успя да спечели доверието на клиентите и да ги превърне в най-мотивираните посланици на марката“ споделя Оливие Жан, генерален директор на Рено Нисан България.
„Клиентите ни са в центъра на цялостната стратегия за развитието на марката в България. Стараем се да се вслушваме в техните мнения и съвети. Така, преди седем години стартирахме инициативата „Излет с Dacia“, която всяка година събира клиентите ни, техните приятели и семейства, и заедно се забавляваме и откриваме последните новости на марката. По тяхно желание създадохме и DusterAdventureClub, който няколко пъти годишно отправя офроуд предизвикателства към собствениците на един от най-популярните SUV модели в страната.“
„Заедно с Димитър Илиев, лице на марката за България, и екипът на Safety Driving Academy, отговорихме на желанието на клиентите да докажем качествата на DaciaDuster и в едно истински тежко състезание. Избрахме всепризнатото от специалистите BalkanOffroadRallyе, и две поредни години автомобилът успешно премина през повече от 2000 състезателни километра“, разказва Калина Йорданова, маркетинг директор за България.
И за да продължи да отговоря все по-добре на очакванията на своите клиенти, България ще е един от първите пазари, на които Dacia ще предложи последните новости представени на автомобилното изложение в Париж.