Кристиано да Мата отново показа, че новата Тойота TF103 има забележителен потенциал, след като даде най-добро време на първите тестове на пистата Херес вчера. Бразилецът продължава да опознава детайлно автомобила, тъй като през по-голямата част от зимните тренировки караше болида от 2002 г. Той работи и по програмата на Мишлен за Гран при на Малайзия.
Втори остана тест пилотът на Макларън Александър Вурц. Австриецът имаше на разположение колата от миналия сезон. Според плановете на Сребърните стрели новият модел МР4-18 трябва да се появи за първи път на писта в Барселона в седмицата след надпреварата на Сепанг, която е на 23 март.
Педро де ла Роса също прави тестове за Макларън. Испанецът бе ангажиран, тъй като титулярните пилоти Дейвид Култард и Кими Райконен решиха да не се прибират в Европа между състезанията в Австралия и Малайзия. Вчера Де ла Роса се запозна с автомобила, като в края на тренировките заяви, че това е напълно различна кола от онези, които е карал досега и я нарече “много конкурентноспособна”.
Марк Жене работи по спирачките и общите настройки на Уилямс. Тимът планира днес да направи симулация на състезание.
Фелипе Маса прави тестове за Ферари, но на пистата на отбора във Фиорано. Той навъртя цели 143 обиколки с F2002, като най-доброто му време бе 57,782 сек. Лука Бадоер засега прекрати тренировките след вчерашната си катастрофа.
Времената от Херес:
1. Кристиано да Мата Тойота 1:19.647 (67 об.)
2. Александър Вурц Макларън 1:20.285 (32 об.)
3. Марк Жене Уилямс 1:20.385 (64 об.)
4. Педро де ла Роса Макларън 1:20.561 (61 об.)
5. Такума Сато БАР 1:21.708 (74 об.)