След двойната победа на Ферари в Монако продължават коментарите за действията на Скудерията. Темата повдигат Петър Николов и Мартин Барбуков. Ето какво ни пишат те:
Петър Николов: Според вас, в Монако беше ли настроена колата на лидера в началото на състезанието за по-добра работа със суперсофт и защо се изгуби показаното в св. тренировки темпото с тези гуми, защо доброто темпо със същите като, че ли беше възможно само за поставилите ги по късно. Тото Уолф казва, че супер меките гуми са се оказали не достатъчно бързи, но това като че ли не беше валидно за VET, който беше достатъчно бърз, и то веднага след излизането си от бокса, натрупвайки незабавно преднина пред съотборника си. Недоброто загряване на гумите в трафика и по-дългия бокс за съотборника му ли дадоха победата на VET.
Мартин Барбуков: Понеже предполагам, че ще има много коментари относно това дали Ферари са разменили умишлено местата на Фетел и Кими, бих желал да кажа на заинтересуваните, че след бокса на Райконен на Себ е наредено да смени режимите и да натиска 4 обиколки ако иска победата. Тази информация днес излезе в туитър по повод редицата спекулации по тази тема. Самият Кими на финала бе видимо разочарован, което показва, че не е имало сценарии. Едва ли ако беше нагласено щеше да е с толкова ледено изражение. Дори и Тото Волф като специалист призна редовността на победата на Себастиан.