Въпросът който имам е провокиран от последния брой на списанието. Струва ми се интересна темата за предното окачване, което ще е ключово за оформлението на въздушните потоци по останата част на автомобилите във Формула 1, а предвид новите правила, то значението на въздушните потоци ще е от особена важност. Въпросите ми са следните:
Каква точно е разликата между използваните до момента системи на предното окачване с трети амортисьор от Ред Бул и Мерцедес, с предполагаемото внедряване от Ферари HPC система? Защо до момента само Ред Бул и Мерцедес използваха тази система и легална ли беше до момента.
След отговора на ФИА, че подобна система не би била в съответствие с правилата, възможно ли е да очакваме от Ред Бул, Мерцедес и евентуално Ферари, използването на такава система през 2017г. и има ли вариант, при който тя да бъде приета за легална? Сам по себе си отговорът, че тази система е нелегална, не означава ли, че през 2016, двата отбора които са я използвали са имали предимство извън правилата, включително относно допълнителното загряване на гумите?
Последният ми въпрос е относно разработката на Макларън, които и през миналата година, и най – вероятно през 2017г. ще заложат на предно окачване без допълнителен трети амортисьор, но въпреки това има очакване болида им да е силно наклонен напред, по подобие на Ред Бул през миналия сезон, като височината в задната част на колата да достига до 15см. Според Вас ако се окаже в нелегалност системата на съперниците им, възможно ли е именно Макларън да извлекат предимство от разработките си?