В последните две състезания ми направи впечатление нещо, свързано с Мерцедес. Става въпрос за по-доброто им състезателно темпо и по-малките разлики спрямо Ферари в квалификацията. Имайки предвид, че колите след квалификацията влизат в закрит парк и не могат да се правят промени по тях се заражда въпроса дали е възможно шампионите да са сменили подхода си и да използват състезателни настройки в квалификацията и компромиса с баланса да е до толкова, че да им стигне да спечелят квалификацията с малка разлика? Загубиха в Русия с по-малко от десета и също с толкова спечелиха в Испания (явно следствие на научен урок).
Още един въпрос за очакванията в Монако. Колко ще скъсят болида си и каква ще е разликата в междуосията между тях и Ферари? Дали и Ферари и Ред Бул няма да направят малко по-къс болид?