Макларън представи официално новия си болид MCL33. Той очаквано е оцветен в папая оранжево, което е историческо за тима, като обаче изненадващо има и синьо по предното и задното крило.
Колата е първата в историята на тима с двигател на Рено, като тимът се отказа от задвижващите системи на Хонда след 3 поредни неуспешни сезона.
Най-много работа е била свършена по внедряването на новия за екипа мотор на Рено и устройството halo, станало задължително за всички.
Екипът ще има филмов ден на трасе в Испания днес за заснемане на клипове и снимки, без да се споменава кое е то. Пилоти и през тази година ще бъдат Фернандо Алонсо и Щофел Вандоорн.
„Виждаме 2018 като година, в която Макларън ще се доближи до челото, каза изпълнителният директор Зак Браун. – Имаме отличен тим, нов партньор по двигателите Рено, нови спонсори Airgain, CNBC, Dell, Kimoa и Petrobras, които са добре дошли в нашето семейство.
Завръщането ни към папая оранжево в оцветяването не е просто емоционално решение. То демонстрира, че ние слушаме нашите фенове и изграждаме по-дълбоки отношения с тях и с Формула 1.“
„Мисля, че целият тим е горд с тази кола, каза състезателният директор Ерик Булие. – Отделите по дизайна, аеродинамиката и инженерите свършиха невероятна работа по новата кола с новия мотор за изключително кратко време.
Резултатът е кола, която е изчистена и с добри решения. Смятаме, че сме подготвени за сезона и очакващото ни предизвикателство. Имаме солиден пакет, над който можем да надградим по време на сезона. Но нямаме илюзии, че ще бъде трудно да спрем хегемонията на тимовете в челото.“
Колата е логично развитие на миналогодишната, като според техническия шеф Тим Гос тя е еволюция, като в екипа са настроили по-добре и развили някои архитектурни решения.