Въпрос на Мартин Барбуков:
1. Използването на гумите от Хамилтън и Фетел.
Люис издържа с лилавите 18 обиколки, а Фетел въпреки че се движеше в турболентния поток зад него направи 6 об повече. На какво се дължи това ниско износване? Във втория си стинт британеца зад Верстапен още в 7-8 обиколка се оплака, че е съсипал и софта. Възможно ли е Ферари да е конструиран така, че да се държи добре в турболентен въздух и това да даде предимство през сезона, ако постоянно не успяват да печелят пол позишъни?
2. Мерцедес и Ферари в една обиколка.
От видеото, което пуснахте в сайта на НБО в Q3 на VET и HAM се вижда ясно, че разликата между двамата идва на ускорението след завоите и правите. Люис трупа аванс, а Себ в кривите го изравнява. Тези 0.268 реално дойдоха от средата на последния завой до финала. От ъгъла на крилата ли идва разликата или от задвижващата система?