Ивайло Георгиев ни пише: Бих искал да Ви задам един въпрос, който едновременно обхваща аеродинамиката и геометрията на окачването/шасито на болидите на два отбора.
https://www.formula1.com/en/latest/technical/2017/3/f1-tech-insight-mercedes-toro-rosso-suspension-trick.html
Торо Росо и Мерцедес показаха едно доста интересно решение с повдигането на горния преден носач чрез по-висока горна точка на шенкела, така че да освободят пътя на въздуха към кутиите за радиаторите.
Тъй като това със сигурност ще промени точките на завъртане на шасито (предния roll center би следвало да падне надолу), то въпросът ми е-„какъв е най-добрият баланс между преден и заден roll center и не е ли това прекелано голям компромис с окачването за сметка на аеродинамичното представяне на болида“ ?