Автосалонът на MINI във Варна отбелязва две години от старта на дейността си. Точно пет години след отварянето на шоурума на BMW в морската столица Варна Карс посреща за първи път клиенти в самостоятелен автосалон на MINI в града. Така Варна става вторият MINI град в България.
Търговската площ на дилърството е 182 квадратни метра. То отговаря на последните стандарти на марката за външен вид и функционалност. Автосалонът на MINI предлага пълен набор от услуги – продажба на нови автомобили, механичен сервиз, който покрива изискванията за три работни места и авторепаратура, склад, зона за обслужване на клиенти и продажба на аксесоари и резервни части.
Създаването на второ дилърство в България отразява повишената популярност на марката в България, както и развитието и обогатяване на моделната й гама до седем модела (към момента на откриване на автосалона), които посрещат изискванията на много по-голяма аудитория.
То допринася за около 40% от търговската реализация на марката.
– Историята на MINI и Варна Карс започва дълго преди създаването на самостоятелен автосалон. Първият продаден MINI автомобил бе MINI Cooper S още през 2004 г., тогава, като част от ангажиментите ни за продажба на автомобили BMW. И до днес поддържаме контакти със собственика му, който едва тази година го замени с новото MINI с три врати – коментира Явор Чорбаджев, управител на Варна Карс. – MINI е космополитен бранд, жизнен, отворен и екстровертен, много свързан с културата и дизайна. Това са характеристики, които вярно описват Варна като град и начин на живот. Затова и Варна Карс, като фирма, винаги е отчитала потенциала за развитие на марката в нашия град. Това се потвърждаваше и от опита ни като оторизиран сервиз на марката, какъвто сме от октомври 2009 г. Затова, макар и в трудни за автомобилния бизнес в страната години, инвестирахме в разширяването на нашия комплекс до покриване на критериите за официален дилър на MINI. Опитът от изминалите две години доказва, че вярата ни в потенциала на MINI във Варна е оправдана. MINI се радва на топъл прием в града, чувства се като у дома си, а с богатата моделна гама ние предлагаме на нашите клиенти решение, подходящо за всяка нужда и начин на живот и в същото време толкова индивидуално и уникално, колкото всеки един от тях.
Марката MINI присъства на българския пазар от 2004 г., предлагането й автосалоните на немската марка. От 2008 г. MINI се предлага от самостоятелен търговски комплекс в София. Към момента предлага портфолио от осем модела, които предлагат решения за индивидуална мобилност.