Рон Денис не се е отказал от търсенето на основен спонсор за отбора на Макларън, но отказва да продаде местата по болида на тима от Уокинг за малко пари, само и само да сложи лога на големи компании върху колата.
Отборът е без основен спонсор от приключването на договора с Водафон през 2013 г. Тогава от Уокинг заявиха още в началото на годината, че на 2 декември ще обявят новия си главен партньор, но това не се случи.
– Основното спонсорство вече не съществува като концепция. По принцип то съставлява нещо от порядъка на 40%-50% от бюджета. А като се има предвид какви средства са необходими, за да бъде един екип конкурентоспособен, то никоя компания няма да се съгласи да даде такива пари. Ето защо се налага да накъсаш всичко на лесни за преглъщане парчета. Обръщаш се към поредица компании с подобни философии, които да се появят на колата. Дали имаме място на болида за големи брандове? Да. Но истината е, че поставихме сами себе си в позиция, в която технологичната страна на бизнеса ни води до много различна динамика на приходите – обясни Денис, цитиран от Аутопспорт.
Той допълни, че не се отказал от идеята да привлича компании с големи бюджети, но „това, което не искаме да правим, е да слагаме големи имена (по колата) срещу малки суми”.
– Последното, което трябва да се направи, е да започнеш да правиш сделки на ниска стойност. Този възглед може да е погрешен, но аз мисля така – допълни Денис.
В началото на 2015 г. рейсинг директорът на Макларън Ерик Булие изрази съвършено същата гледна точка. Той каза още, че отборът от Уокинг може да си позволи да продължи да се състезава и без основен спонсор.