Въпреки общия спад на автомобилния пазар в Европа, 30 държави от началото на годината (регистрациите леки + товарни автомобили бележат с спад от 2.3% в сравнение със същия период на миналата година), Citroën бележи отлични търговски резултати: Най-голям ръст на продажбите от първите 12 марки на пазара (леки + товарни автомобили): +3.2%.
Резултатите се дължат най-вече на успеха на последните модели леки автомобили Ситроен, които бележат ръст от 5.8%в първото тримесечие на годината в условията на общ пазар леки автомобили, отбелязващ спад от 3.2%.
В допълнение, Citroën е единствената от 12-те марки, която бележи ръст в продажбите на леки автомобили! В някои държави, растежът на Citroën в регистрациите на леки автомобили за първото тримесечие е двуцифрен:
Франция (най-големият пазар за Citroën в Европа): +10.3%
Великобритания(4-и пазар за марката):+16.8%
Дания (7-и пазар за марката): +26.8%
Португалия (8-и пазар за марката): +15.4%
Ръст от 0.3 пункта на пазарния дял в Европа (леки + товарни автомобили)спрямо първо тримесечие на 2018.
Общият пазарен дял на Citroën (леки + товарни автомобили) в Европа към края на първо тримесечие на 2019 е 4.9%
На френския пазар, марката бележи ръст от 0.6 пункта и достига пазарен дял от 11.8%. В Испания (3 по ред пазар) ръстът е отново 0.6 пункта, пазарният дял достига 7.4%. В Италия (3 по ред пазар) ръстът е 0.3%, а пазарният дял към края на тримесечието е 5.3%.
Една позиция напред в общата класация по продажби (леки + товарни автомобили): 7-а позиция в Европа (8-о място в края на първо тримесечие на 2018).