Citroen представя в Хановер най-доброто от своето ноу-хау при товарните автомобили. Специализираното изложение дава възможност за демонстрация на всичко, отговарящо на изискванията на професионалистите.
Марката се възползва от случая, за да покаже предимствата на новия Citroen Jumper, който излезе на германския пазар преди няколко седмици. Той отбелязва истински търговски успех, като от момента на пускането на пазара на първото поколение досега отчита над 800 000 продадени броя. Моделът е обновен и демонстрира модерен и динамичен стил, благодарение на светлинния LED подпис, на изпъкналите линии на предния капак, както и на броните, които създават усещане за защитеност и стабилност. Друго предимство: предлага комфорт, който не отстъпва на този при леките автомобили, практичност и ергономичност в услуга на професионалистите.
Новият Citroen Jumper помага да се намалят разходите при ползване, като предлага с 15% по-нисък разход на гориво в сравнение с предходната версия, както и разходите за поддръжка, благодарение на забележителната за тази категория периодичност на сервизно обслужване. Jumper измина над 4 милиона километра тестови пробег, за да може да гарантира безупречно качество при всеки един от предлаганите силуети във версиите метален фургон и комби.
Марката предлага една от най-богатите гами на пазара товарни автомобили, която включва Citroen Nemo, Berlingo и Jumpy. Посетителите могат да се запознаят и с електрическата версия на Citroen Berlingo, както и с Jumpy, което е трансформирано в кемпер от фирмата Westfalia Mobil GmbH. А като доказателство за опита на Citroen на този пазар, на щанда е изложен и един Type H от 1981 г.