По-малко от две години след лансирането му, новият C3 надхвърли 400 000 продажби, 160 000 от които са реализирани от началото на текущата година, което го превръща в бестселър на Citroen. Продажбите в Европа за първото полугодие бележат ръст от 12% и нареждат модела в топ 5 на сегмента.
Пуснат на пазара през ноември 2016, новият С3 вече надхвърли 400 000 продажби, 160 000 от които са реализирани от началото на 2018. Успехът на 3-тото поколение на модела се вижда в ръста на продажбите (12%) в Европа през първото полугодие, което го нарежда в първите 5 на сегмента.
Най-продаваният модел в гамата, новият Citroen C3 има и най-голяма заслуга в търговската офанзива на Citroen: през първата половина на 2018, общите продажби на Марката бележат ръст от 9% (в сравнение с първото полугодие на 2017) и достигат рекорден обем за последните 7 години.
Способността да съблазнява на Citroen C3 се вижда от богатия продуктов микс, който показва, че автомобилът е определено „любима покупка“:
Над 40% от продажбите са в най-високото ниво на оборудване (ниво 3 ‘Shine’),
Над 65% от продадените автомобили са с двутоново купе,
Над 55% от продадените автомобили са с Airbump®,
Над 25% от продадените автомобили са с опцията цветен интериор.