София ще е домакин на първите Дни на креативността – проект, посветен на креативността като личностно умение, което човек развива и използва във всяка дейност от своя живот. Те ще се проведат в периода 22-24 юни. Специален гост е Анди Грийн – международен лектор в областта на креативния маркетинг и връзки с обществеността. Организатор на събитието е Apeiron Academy, а Chevrolet e основен партньор.
По време на участието в Дни на креативността Грийн ще използва „Най-малкия пресофис” в България за своите медийни срещи и интервюта. Уникалният подвижен пресцентър ще бъде поместен в новия Chevrolet Spark, оборудван с необходимата техника и ресурси.
Неизменно до Spark ще са бестселърът Captiva, както и глобалният Cruze, които са незименна част от програмата.
Анди Грийн ще сложи начало на Дните на креативността с тур на тема ”Чрез креативност към атрактивност: Как да използваме креативността?” Инициативата включва кратки срещи с ученици в езикови училища, бизнес организации и държавната администрация. Форумът предвижда и няколко специални събития, предназначени за различни професионални групи – майсторски клас „Креативност и комуникации” за специалисти в сферата на маркетинг, реклама, ПР, корпоративни комуникации, бизнес закуска „Креативността в полза на успешния лидер” за организационни мениджъри и Арена на креативността – най-мащабното събитие в програмата, планирано за специалисти с различен професионален профил и всички, проявяващи интерес към креативното мислене.