Като част от ознаменуването на 100 годишнината на марката, Chevrolet започна продажбите в Европа на носителя на множество награди модел Volt, първият електрически автомобил с удължен пробег. Volt ще се появи в продажбените центрове на дилърите в Белгия, Франция, Германия, Холандия и Швейцария в четвъртък, 3 ноември 2011 година.
„Тази година бе изпълнена със специални събития с които се прави поклон пред нашето наследство и в тях участват нашите клиенти, служители и бизнес партньори по света. Днес ние даваме началото на нова ера в персоналната мобилност с модела Volt, продължавайки по този начин традицията да създаваме автомобили, които да помагат на нашите клиенти да извлекат максималното от възможностите които им предлага животът,“ отбелязва Уейн Бранън, президент и управляващ директор на Chevrolet Europe.
100 подаръка по случай рождения ден осигуряват мобилност на децата в нужда
През годината на своя юбилей, Chevrolet организира серия от събития, които имаха за цел не да бъдат получавани подаръци, а да бъдат дарявани. Сто нови автомобила Chevrolet – сред които градският Spark, 7-местният Orlando и SUV моделът Captiva – бяха дарени на SOS Детски селища в Европа, Узбекистан, Южна Африка, Лесото и Израел. (Видео)
На 3 ноември, Chevrolet ще връчи ключовете на 99-ия и стотния автомобил на SOS Детски селища Рим на специална церемония в покрайнините на столицата на Италия.
Инициативата ще подобри мобилността на децата и техните SOS майки, както и възможностите на социалните работници, които са включени в SOS програмите за подобряване на живота на семейства в неравностойно положение.
„SOS майките трябва да са мобилни, тъй като те се срещат със същите предизвикателства като другите родители – като например грижата за големи домакинства. Не винаги е лесно или практично да бъде използван обществения транспорт, така че мобилността е важна за нас за да сме в помощ на нашите деца,“ пояснява Рихард Пихлер, генерален секретар на SOS Детски селища.
Скулптура от Chevrolet в родния град на основателя на фирмата
Chevrolet от дълги години подкрепя изкуствата. Тази традиция продължава и в родния град на Луи Шевроле – Ла Шо-де-Фондс в Швейцария – където Chevrolet Europe ще почете съоснователя на компанията като организира създаването на скулптура, която ще бъде построена в Парк де Лa Уест.
Решението, кой проект да бъде избран ще бъде взето след съревнование между четири известни скулптура. Това ще се случи през март 2012 година, а журито ще включва представители от Ла Шо-де-Фондс и Chevrolet, както и дипломата на САЩ в Швейцария и Лихтенщайн и президента на швейцарската федерална комисия по изкуствата.
Скулптурата ще бъде постоянна забележителност, напомняща на посетителите на Ла Шо-де-Фондс (световна културна забележителност на UNESCO) за един от най-известните синове на града и за марката носеща неговото име.
100 години в авангарда
Швейцарският емигрант и безстрашен автомобилен пилот Луи Шевроле и американският индустриалец Били Дюрант, основават фирмата Chevrolet Motor Car Company в Детройт, САЩ, на 3 ноември 1911 година.
След сто години и над 209 милиона автомобила, Chevrolet е четвъртата по големина автомобилна марка от гледна точка на продажбите, с над 4 милиона автомобила и пакапа продадени през 2010 година в над 130 държави. Образно казано, това означава че по света на всеки седем секунди някой си купува Chevrolet.
Днес характеният марков знак на Chevrolet продължава да олицетворява младежки, пионерен дух, експресивен дизайн и изключителна надеждност. Тези качества могат да бъдат открити в цялата нова гама от модели включваща Chevrolet Cruze, победителят в Световния шампионат за туристически автомобили два пъти поред и носителят на множество награди електромобил Chevrolet Volt.
„2011 е случваща се само веднъж възможност да отпразнуваме успехите на миналото,“ отбелязва Уейн Бранън. „Навлизайки във второто си столетие, ние ще продължим да бъдем вдъхновявани от Луи Шевроле и неговият личен девиз: Никога не се предавай!„