Дженсън Бътън смята, че тимът му Макларън има шансове да се представи добре в предстоящата Гран при на Малайзия, въпреки че пистата е бърза и има 2 много дълги прави. Задвижващата система на тима от Уокинг, доставена от Хонда, продължава да изостава сериозно от Мерцедес и Ферари, но шасито е на много добро ниво и дава отлична скорост в бавните завои и техничните сектори.
„Сепанг е една от модерните класики във Ф1, коментира Бътън. – Условията са като никъде другаде, а пистата е много технична и забавна за каране. Пистата е високоскоростна, което не показва силните страни на нашия пакет. Но ние имаме добра кола при спиране, което е необходимо за да се справиш с тесните и бавни завои след дългите и бързи прави. Това ще бъде най-горещото състезание в календара. Надявам се в състезание №300 за мен да имам повече късмет спрямо последното в Сингапур.
Другият пилот на Макларън Фернандо Алонсо добави: „Минаха 18 месеца от последното състезание в Малайзия и очаквам с интерес да видя как колите ще се справят с преасфалтираното трасе. Предполагам, че метеорологичните условия също ще бъдат различни спрямо последната ни визита там. Очакваме да бъде тежко състезание заради жегата и влажността. Но пистата е добра комбинация от бавни и високоскоростни завои, и бързи прави. Има от всичко по малко.”
Състезателният директор на Макларън Ерик Булие сподели, че целта на тима до края на сезона ще бъде да оправи всичките си проблеми с надеждността и да завършва всяко състезание с двете коли. Според него ще е важно какво ще бъде влиянието върху колите на новата настилка и променения профил на последния завой 15, който ще е по-тесен и бавен.