Най-доброто време в петъчните тренировки логично бе постигнато с по-мекия от двата типа гуми предоставени от Бриджстоун. Това обаче не предизвика сериозни коментари от японската фирма, защото все още било твърде рано да се направи точно сравнение между типовете.
„Както очаквахме трасето бе доста прашно и мръсно в началото“, обясни шефът на департамента за развитие Хирохиде Хамашима. „Особено в първите два завоя липсваше грип. В последствие трасето се подобри рязко. В първата тренировка отборите бяха по-смели и експериментираха с настройките и с нови елементи.
Втората пък бе съсредоточена върху фините настройки на баланса.
За момента нямаме особено много данни за сравнение, защото тимовете подходиха по малко по-различен начин от обикновеното. Най-доброто време бе постигнато с меките гуми, но с напредването на уикенда очакваме условията на пистата да се променят в положителна посока.
Последната свободна тренировка трябва да проясни нещата и да даде отговор, кой от двата типа гуми ще се държи по-добре на това високоскоростно трасе. Надяваме се на интересна квалификация.“