В Мерцедес Гран При нямат намерение да окачествяват двамата си състезатели като първи и втори пилот, категоричен бе шефът на тима Рос Браун. Британецът направи уточнението по време на официалното представяне на тима в Щутгарт.
„Нямаме първи пилот и нямаме намерение да имаме такъв“, бяха думите на Рос Браун.
Като доказателство за истинността на намеренията си британецът посочи миналогодишната история с пилотите си Дженсън Бътън и Рубен Барикело. Тогава двамата имаха пълното право да се състезават по между си, а отборът ги подкрепяше в еднаква степен.
И за да бъде напълно ясен по въпроса за първия и втория пилот, който в моторния спорт винаги е съществувал, Браун допълни:
„Бих подложил на съмнение тази квалификация „първи пилот“. Първият пилот на отбора е най-бързият пилот. Който е най-бърз и спечели повече състезания можете да считате за първи пилот. Но ние ще дадем максимум подкрепа и на двамата си състезатели.“
Що се отнася до самия Нико Розберг, германецът сподели, че е имал някои притеснения, чувайки името на новия си съотборник, но доуточни:
„Имах малко притеснение, особено като се има предвид фактът, че Михаел е в доста добри отношения с Рос и всичко останало. Наскоро имах обстойни разговори с Рос Браун и Норберт Хауг и съм уверен, че и двамата ще имаме еднакви възможности, еднакви коли, въобще всичко ще е еднакво. Това е чудесно.“
През сезон 2010 Михаел Шумахер ще работи с рейс инженера Андрю Шовлин, който през миналата година отговаряше за болида на Дженсън Бътън. Екипът около Нико Розберг пък ще се ръководи от Джок Клиър, който през 2009-а бе с Рубенс Барикело.