Състезателният директор на Макларън Ерик Булие смята, че първият тестов период е предоставил на тима ценни данни. Екипът записа най-успешния си тест от години насам, като тимът от Уокинг вече използва задвижващи системи на Рено.
Въпреки това имаше някои технически проблеми, като повредена гайка в първия ден и откачен ауспух във втория, който причини проблем с прегряване на спирачките.
„Първите няколко дни не бяха много продуктивни за нас, обясни Булие на пресконференция по време на последния ден от изпитанията вчера. – Механичните ни проблеми бяха незначителни. Научихме много за MCL33, като пробвахме нови елементи. Използвахме хиперсофт, защото тази гума достига оптимална температура при тези тежки условия с ниски температури.
Следващата седмица тестовете са много важни, защото имаме много както да изпробваме. Включително симулация на състезание. Говорим за дребни проблеми. Струваща около 2 паунда гайка, която ни коства загубата на няколко часа. Но, както видяхте, го оправихме и се върнахме бързо на пистата. По отношение на двигателите на Хонда и Рено, не може да се направи сравнение. Има много прилики, но има и различия.“
Французинът посочи, че Макларън все още не мисли за стратегия за използване на 4 двигателя, което би означавало стратегическо наказание за пилотите. „Може би ще помислим затова, но за момента имаме собствени планове, коментира Булие. – Имаме втори тестов период. И тогава идва Австралия.“