Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ботас демонстрира забележителна устойчивост в Сочи, сподели Рос Браун

Ботас демонстрира забележителна устойчивост в Сочи, сподели Рос Браун

1134
0
Валтери Ботас
Валтери Ботас; снимка Мерцедес

Валтери Ботас демонстрира забележителна устойчивост с представянето си в Гран при на Русия, заяви Рос Браун. Управляващият спортните въпроси на Формула 1 допълни, че Люис Хамилтън и Мерцедес ще анализират ситуацията, довела до наказанията на шесткратния световен шампион и как да не допуснат подобно нещо в бъдеще.

„Очевидно е, че Валтери обича Русия и Русия обича него. Две победи и две втори места за четири е изключително постижение. Той не допусна грешки. Щеше да е прекрасно да гледаме развитието на стратегиите, тъй като Люис може би бе потенциално в по-слаба позиция заради старта със софт, а Валтери бе с медиум. Жалко, че не го разбрахме как щеше да се развие ситуацията.“

Валтери направи брилянтно състезание, което говори за характера му. Имаше някои трудни моменти този сезон, така че това бе демонстрация на забележителна устойчивост.“

„Ботас изглежда се захранва от критиките и не се поддава на напрежението. Изгражда тиха решимост да се бори с Люис, който в момента е най-трудния съперник“, коментира Браун

„Люис имаше известен лош късмет в последните няколко надпревари – наказанията на Монца и в Сочи. Лично аз бих се прибрал, бих превързал раните си и помислил как да предотвратя подобни случаи в бъдеще. Знам, че отборът това ще стори. Познавам много от хората там от времето, когато бях в екипа. Те ще разберат, че са допуснали определени грешки. Лошият късмет и пропуските се случват, въпросът е как реагираш на станалото. Лесно е да помислиш, че светът е срещу теб, но почти винаги е можело да сториш нещо различно и съответно да се поучиш.“

Браун спомена и вече прословутия втори завой, който някои пилоти призоваха да бъде променен. Според него ФИА ще разгледа внимателно възникналите ситуации, за да провери дали има по-добро решение.

„Води се постоянна битка пилотите да спрат да злоупотребяват с ограниченията по пистите. Не го правиш, ако ще се озовеш в чакъл. Правят го там, където има асфалт. Ако обаче насипеш чакъл навсякъде, го извличат на трасето и при излитания отпадат коли, до което не искаме да се стига. По принцип асфалтът е по-доброто решение, но трябва да има лимити.“