Какво се случва, когато момче балансира върху своя борд върху цилиндър с щампа на сърце и тя се отпечатва върху тениска? Получава се уникална тениска, която е част от кампанията на Мото-Пфое #steniskanabala 2019. Благотворителната инициатива се провежда за шеста поредна година.
Кампанията на Мото-Пфое е в полза на българските абитуриенти-сираци, които продължават образованието си във висше учебно заведение. Столичният комитет на БЧК се грижи даренията да достигнат до младежите и да им осигурят развитие в избраната учебна специалност.
Началото на тазгодишната кампания бе дадено през февруари. Каузата набра сериозна популярност през петте години на провеждането си (от 2014 до 2018 г. включително). В този период общо 7877 души предоставиха средства, възлизащи вече на над 422 хиляди лева.
На уебсайта http://www.steniskanabala.bg/ всеки може да дари средства – онлайн или по банков път. При дарения над 20 лева Мото-Пфое предоставя символа на кампанията – тениска. Тазгодишните модели са три и са вдъхновени от културата и потребностите на тийнейджърите. Общото и при трите тениски е фокусът на кампанията: сърцето, неотменен символ на съпричастност и подкрепа.
Тадааам, сезон 2019 на кампанията steniskanabala бе открит днес. Има 3 дизайна на тениската с един общ знак – сърцето ♥️
Кой е твоят фаворит?
.#steniskanabala #steniskanabala2019 #clothes #schoolleavers @ Sofia, Bulgaria — in Sofia, България https://t.co/bDSNsXvZ1d— Moto-Pfohe (@moto_pfohe) February 27, 2019