Първа точка от Гран при на Турция през юни насам спечели тимът на BMW Заубер, след като Роберт Кубица пресече финала на Гран при на Европа осми. Ник Хайдфелд се класира на същата позиция, от която стартира – 11-и.
– Трябваше да започна състезанието от особено лоша позиция – в средата на колоната, а точно там всички са много близо един до друг в първите завои [след старта]. За съжаление тогава не успях да спечеля позиции, дори загубих – от Ник. Сериите ми обиколки бяха по-къси, но въпреки това успях да задмина Марк Уебър при последните спирания – обясни полякът.
За Хайдфелд изходът, разбира се, бе разочароващ, тъй като не отразява възможностите му днес, категоричен бе самият пилот.
– Направих добър старт и можех да следвам темпото на момчетата пред мен, но пуснах Роберт, тъй като той бе с по-малко гориво – заяви Ник. – След това трябваше да се защитавам от Адриан Сутил и така се откъснах от групата напред. Това се оказа решаващо, тъй като Хейки Ковалайнен излезе пред мен след пита си, а на този етап аз не можах да се възползвам въобще от по-леката си кола.
Доктор Марио Тайсен от своя страна не пропусна да отбележи трудната ситуация, в която се намира отборът заради вече обявеното оттегляне на BMW от Формула 1, допълвайки, че въпреки това екипът се е справил чудесно. Още стартовите позиции (10-а и 11-а) са огромен напредък спрямо предходни надпревари, заяви още той.
– Целта ни бе да вземем поне точка във Валенсия. Постигнахме го. Новият аеропакет очевидно е прогрес. Нямахме никакви проблеми по време на състезанието – каза и техническият шеф Вили Рампф.