Начало Автомобили BMW Group с най-висок обем тримесечни продажби за периода април-юни

BMW Group с най-висок обем тримесечни продажби за периода април-юни

35
0

BMW Group продължава курса си на печеливш растеж през второто тримесечие на 2016 г., като същевременно се вземат важни решения за бъдещето в съответствие със стратегията Number ONE> NEXT.

Компанията регистрира най-висок обем на тримесечни продажби и нетните стойности на печалбата в периода април-юни. Партньорството с Intel и Mobileye подчертава амбицията на BMW Group е да играе водеща роля в развитието на безопасно и надеждно автономно шофиране.

„Доставките на автомобили през второто тримесечие са по-високи от когато и да е било, постигаме и рекордна печалба. Ръстът ни е печеливш, като същевременно прилагаме нашата стратегия стъпка, по стъпка”, заяви Харалд Крюгер, председател на борда на директорите на BMW AG. „Устойчивата рентабилност в такива мащаби ни осигурява финансова рамка, която ни позволява да продължим работата си по насочени към бъдещето технологии, като например електрическа мобилност и автономно шофиране. За мен не съществува избор между инвестиции в настоящето или бъдещето. Силата на основния ни бизнес днес е в основата на бъдещия ни успех.”

Обемът на продажбите на трите премиум марки на BMW Group (BMW, MINI и Rolls-Royce) през второто тримесечие нараства с 5,7% до 605 534 единици (2015: 573 079), като по този начин бележи нов връх за едно тримесечие.

Приходите през второто тримесечие са нараснали с 4,5% до 25,014 млрд. евро(2015: 23,935 млрд. евро). EBIT печалбата възлиза на 2,725 млрд. евро или 7,9% по-висока, отколкото година по-рано (2015: 2,525 млрд. евро). Печалбата преди данъци (EBT) се увеличава с 8,4% до ново високо ниво на 2,798 млрд. евро (2015: 2,582 млрд. евро). Нетната печалба на Групата е нараснала с 11,4% до 1,949 млрд. евро (2015: 1,749 млрд. евро), също бележейки нов рекорд за второто тримесечие.