БМВ все още са на върха при продажбите на премиум автомобили, въпреки, че Ауди вече са съвсем близо до тях.
След като стана ясно, че Ауди са продали доста повече коли от Мерцедес-Бенц през първото тримесечие на тази година, сега и БМВ разпространиха информация за своите продажби, от които се разбира, че те все още държат лидерската позиция, но тя се дължи на едва на 1700 продажби повече от Ауди.
Общо за януари, февруари и март, баварците са продали 265 809 автомобила, като основна заслуга за това има и новият SUV Х1.
И двете марки са облагодетелствани от раздвижващия се пазар в САЩ, където продажбите спрямо миналата година са нарастнали с 16%.
Ауди обаче продължават да гонят целта си – да станат най-продаваната премиум марка в света и да започнат да продават по 1,5 милиона коли годишно до 2015-та.