Начало Moto News BG премиера на ATV-та, Gold Wing и CB125R на Honda

BG премиера на ATV-та, Gold Wing и CB125R на Honda

162
0

Страхотен купон под проливния дъжд стана при представянето на ATV-ата на Honda от серията TRX в България. Червените четириколки бяха показани заедно с легендарният GL1800 Gold Wing и компактният спортен нейкид CB125R, които също дебютират на българска земя, заедно с още две сериозни машини – CB 125F/GLR125 и NC 750XD. Премиерата бе на 4 юли – националния празник на САЩ, тъй като ATV-ата се произвеждат тъкмо там. Возилата и мотоциклетите бяха представени на зелените площи пред ViVenda Fine Butchery Grill, под звуците на праведната музика – рок и метъл, с бургери, наденички и печено говеждо, полети обилно с безалкохолната бира Krombacher. За не шофиращите имаше и алкохолен Krombacher. Затова и дъжда не стресна нито домакините – официалните вносители на марката от Бултрако АД, нито гостите, нито медиите. 

Лъчезар Буюклийски, бранд мениджър на мотоциклетите Honda гордо представи ATV-ата като машина с много функции. Той каза: „Honda е световноизвестен и доказал се с времето производител на широка и разнообразна гама от двигатели, скутери, мотопеди и мотоциклети, автомобили и самолети. Добре познатите ни ATV модели се произвеждат в заводите на Honda в Южна Каролина, САЩ. През юли 2018 се навършват точно 20 години от началото на производството им в Южна Каролина. Затова ние от Бултрако АД решихме да отчетем събитието. Датата не е избрана случайно: 4 юли е обявен за Ден на независимостта, национален празник на САЩ. А какво може да даде по-голяма независимост и да реши проблемите с абсолютната мобилност по-добре от едно ATV!“

Цялата гама от мoдели ATV на Honda са перфектното решение за всичко това. Гамата TRX се предлага с двигатели от 250 до 680 куб. см, с автоматични и механични предавателни кутии, със задвижване 2х4 или 4х4, независимо задно окачване, серво, и др. екстри.

Освен това те са компактни, екологични и функционални, така че гамата на TRX може да удовлетвори желанията на клиентите и да бъде незаменим помощник както в забавленията, така и верен партньор на селскостопанския производител. И не само на него, а на всички, които работят по труднодостъпни места и тежки терени. Годишно във фабриката в Южна Каролина се произвеждат по 100 000 ATV-та.

Другата новост бе шосейният двуколесен лайнер GL1800 Gold Wing. Това се 383 кг технологии, комфорт и лукс, събрани в едно. От дебюта си през 1975 г. като GL1000, луксозният Gold Wing е признат за връх на мотоциклетизма, като машина с власт, изисканост, надеждност, удобство и стил – дори и за най-далечни дестинации.

Новият GL1800 Gold Wing бе представен през 2018 г., вече с нов, по-мощен и динамичен 6-цилиндров двигател тип „Боксер”, и с впечатляващ въртящ момент. Предлага се и във вариант с DCT. Новият GL1800 Gold Wing е олекотен с до 48 кг (в зависимост от версията) спрямо предишния модел. По-компактният му обновен дизайн го прави удобен и за града, и за дълги пътешествия.

Двигателят и рамата са разработвани така, че независимо от намалените габарити са осигурени повече комфорт и перфектна позиция за ездача. Алуминиевата рама обхваща предната вилка и това позволява двигателят да бъде изнесен напред. Предното колело може да се движи нагоре/надолу във верикална равнина. Всичко това осигурява перфектен контрол и стабилност. Окачването се регулира по електронен път.

Двигателят разполага с четири режима – TOUR, SPORT, ECON и RAIN. Вие избирате сцеплението на задната гума (HSTC), работата на амортисьорите и двойната комбинирана спирачна система (D-CBS), старт/стоп системата, и системата, подпомагаща потеглянето при наклон (HSA). Механичната трансмисия вече е 6-степенна, а новата Dual Clutch Transmission (DCT) – 7-степенна, с плавен съединител. Превключването на скоростите и промяната на оборотите се настройват според темперамента и изискванията на водача. Разбира се, има и задна предавка.

Удоволствието от карането е още по-голямо: стилните и аеродинамични спойлери, с променени въздушни отвори за постигане на по-висока стабилност, с електрически регулируемо стъкло, а благодарение на изключително удобните седалки може да пътувате и до най-отдалечените дестинации. Нови са и smart key системата, Apple CarPlay и Bluetooth. Круиз контрол, 7-инчов TFT дисплей с 8 нива на яркост, въздушна възглавница. Музикалната уредба е впечатляваща, а високите нива на оборудване предлагат два (преден и заден) „пешеходни“ режима, облекчаващи маневрирането в ограничени пространства.

Допълнителната активна безопасност е осигурена от аварийния стоп сигнал, който се активира при рязко натискане на спирачката при скорост над 50 км/ч.

Новият CB125R е спортен нейкид, предназначен за ездачи без сериозен опит. В следствие на сериозната работа на конструктори и дизайнери Honda доразви стила на ‘Neo Sports Café’, добре познат от CB1000R и CB300R, като създаде лекия, удобен и компактен CB125R. Въпреки че прилича на голям мотоциклет, той тежи само 125.8 кг. Новият ‘sports naked’ модел е насочен към млади хора, търсещи компактен, мощен, стилен и лесен за управление мотоциклет. Лек и маневрен, той е перфектният избор за водач без сериозен опит. Мотоциклетът е оборудван с двигател с течностно охлаждане, 6-степенна скоростна кутия и изцяло нова тръбно пресована стоманена рама, 41-милиметрова USD вилка, радиално монтиран 4-бутален преден спирачен апарат с плаващ диск и регулируем моноамортисьор, LED светлини, LCD дисплей и IMU (Inertial Measurement Unit) базирана ABS.

Новият Super Cub C125 ще дебютира след 6 месеца у нас. Това обеща Лъчезар Буюклийски. През 1948 г. Соичиро Хонда произвежда първия моторизиран велосипед: Type A, а година по-късно, през 1949 г. започва производството на първия сериен мотоциклет: култовия Dream. През 1959 г. се състоя и официалната премиера на Super Cub C100. Почти 60 години по-късно – през 2017 г., беше произведен 100 000 000 брой на същия модел, с което мотоциклетът става най-популярното моторно превозно в света, създадено до момента. Благодарение на изчистените линии, класическия дизайн, високите технологии и безкомпромисното качество Super Cub се превръща в истинска градска легенда, и символ на стилната мобилност.