За втора поредна година Ауди R10 триумфира в легендарната надпревара 24 часа на Льо Ман, като това бе 75-ото издание на придобилото митичен статус състезание. Еманюел Пиро и Франк Биела посрещнаха съотборника си Марко Вернер на финала, за да се поздравят с успеха след изтощителното денонощие. Големите съперници от Пежо останаха втори – екипът в състав Педро Лами, Стефан Саразен и Себастиан Бурде изостана от победителите на 10 обиколки. Трети са Колар, Буйон, Дюма с Пескароло Джуд. Всички автомобили се състезаваха в клас LM P1. В категорията LM GT1 от екипа Астън Мартин се поздравиха с историческа победа, които най-накрая успяха да победят Корвет.
По-голямата част от 24-ия час на продължаващото цяло денонощие състезание измина при кола за сигурност на пистата заради изливащия се дъжд. Едва в последните 10 минути условията се оправиха, а разумът на Вернер до такава степен му диктуваше единствено да завърши безопасно, че позволи в един завой да го задминат две коли от клас GT1.
За фаворитите от Ауди и Пежо завърши само по една кола. Първо, преди да е приключил и вторият час, Майк Рокенфелер (със съекипници Лукас Лур и Александър Према) удари бариера третата кола на Ауди. Той отчаяно опита да оправи колата достатъчно, за да я закара до питовете, но не успя.
Заради механична повреда Риналдо Капело (със съотборници Том Кристенсен и Алан Макниш) катастрофира с R10 №2, докато бе начело и отпадна в 17-ия час, което изведе Биела на лидерската позиция. Накрая около два часа преди финала Пежо-то, управлявано от Марк Жене, Никола Минасян и Жак Вилньов, се оказа с повреден двигател.
Класиране:
1. Биела, Пиро, Вернер Ауди R10 TDI LM P1 369 об.
2. Лами, Саразен, Бурде Пежо 908 Hdi FAP LM P1 на 10 об.
3. Колар, Буйон, Дюма Пескароло Джуд LM P1 на 12 об.
4. Барбоса, Хол, Шорт Пескароло Джуд LM P1 на 22 об.
5. Брабам, Райдел, Търнър Астън Мартин DBR9 LN GT1 на 27 об.